• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Ryzyko kredytowe: ocena i zarządzanie.

Reklama konstruowana jest w jakimś celu. Szczerze mówiąc, mało kiedy tak właściwie jesteśmy w stanie ujrzeć inteligentne reklamy. Wszystkie robione są według pewnego schematu. Być może producenci boją się, że jeśli nazbyt głęboko zakamuflują przekaz to nie zostanie on zrozumiany. A co za tym idzie sprzedaż nie będzie wysoka. Najprościej mówiąc reklama jest po to, żeby potencjalnych kontrahentów zachęcić do kupna jakiegoś towaru. Zawiadamia nas o pojawieniu się nowego towaru na rynku i jego przystępności. Należałoby wykorzystać okładki na dowód rejestracyjny. Oczywiście w obliczu dominującej konkurencyjności producenci nowych rzeczy muszą wykorzystywać tą formę przekazu. Inaczej ich towar nie zastałby nigdy odkryty. Częstotliwość pojawiania się ich w telewizji, gazecie jest też ważna. Tutaj obowiązuje norma im częściej tym poprawniej. Musi ona bo zapaść w pamięć konsumentowi. Tak jego zaprogramować, by po wejściu do sklepu był pewien o atrakcyjności tego towaru oraz oczywiście go zakupił. Podobno człowiek uczy się z wiekiem oraz na swoich błędach. I choć starsi wiedzą jaki jest kluczowy cel reklamy wielokrotnie padają jej ofiarą.

1. Przejdź dalej

2. Sprawdź teraz

3. Dowiedz się więcej

4. Dowiedz się teraz

5. Otwórz link Ewolucja teorii ekonomicznych.

Categories: Finanse

Comments are closed.